mandag den 22. april 2013

KCW day 1 + vinderen af Little Pieces konkurrencen.

Yay - så er vi sgu igang. Her er mit bidrag til førstedagen.

En jersey kjole til Wilma syet efter The Anywhere Dress mønster. Kjolen er syet af viscose jersey - den er ganske fin, blød og behagelig (tror jeg), men den ville have været federe i en lidt kraftigere jersey (tror jeg).

Det er også blevet til en lille Geranium top, til en skøn lille pige, der idag kan fejre 2 års fødselsdag. Hendes dukke får en matchende top.

Nu til noget andet spas. Random.org og jeg har udtrukket en vinder af Little Pieces outfittet - og den heldige er nr. 76 - Pia. Sender du mig en mail, heldige dig?

Wilma er vild med sin nye Little Pieces denimjakke - og det kan man ved Gud ikke fortænke hende i!

Finally - KCW has started! This is what I made for day one. The Anywhere Dress in a viscose jersey (it's okay - but would look better in a heavier jersey I'm sure). Furthermore I've made a little Bambi Geranium top for a sweet little girl who turns 2 today. Her doll gets a matching top.






9 kommentarer: