torsdag den 26. april 2012

Miss April

Beklager på forhånd, hvis nogen skulle forvilde sig herind i den tro, at her fremvises lækkert lingeri eller endnu mere hud - men tro mig, Groovymama er at foretrække fuldt påklædt!!

Jeg har fået den store ære at være Månedens Krea-Krage i Alt om Håndarbejdes Symagasin. Hver måned præsenteres en blog i bladet, og jeg var altså den heldige april blogger. Af hjertet tak.

Jeg vil i samme ombæring takke Jer læsere. Jeg har just opdaget, at I er blevet 1000 faste af slagsen. Tusind tak fordi I gider at følge mig udi stoffernes vidunderlige verden. Jeg er pavestolt! Jeg må hellere snart smide en konkurrence efter Jer som tak.


9 kommentarer:

  1. Ih, hvor fint! Tillykke med titlen :)

    SvarSlet
  2. Næææhhhh, hvor fint. Stort tillykke:))

    SvarSlet
  3. Kæmpe TILLYKKE. Hvor er det dog stort, men forståeligt. Du laver de skønneste kjoler.

    SvarSlet
  4. Du fandt artiklen - fin, synes du ikke?
    Og ja - lav da e lille leg for os...
    og tillykke med de flotte ord - jeg er jo enig... dine ting er lækre og unikke og meget inspirerende...
    Solhilsner
    stine

    SvarSlet
  5. Det er SÅ fint - Og aldeles velfortjent:-)
    TILLYKKE.

    SvarSlet
  6. Hvor er det skønt, hvis nogen har fortjent det, er det bestemt dig.
    Nyder at følge med på din altid spændende og super inspirerende blog. Krydret med lige dele humor, sjove anekdoter og godt humør, i det mindste her på siden. ;o)

    SvarSlet
  7. Tak - hvor er I søde alle sammen :-)

    SvarSlet
  8. Du er da bare for sej ;-)

    SvarSlet
  9. Jeg har lige lånt bladet og genkendte din blog :D

    SvarSlet