tirsdag den 28. februar 2012

Mere Minecraft....

Albert har også fået et par 'Minecraft' bukser. Jeg har taget udgangspunkt i det efterhånden godt gennemtærskede mønster fra Alt om Håndarbejdes Symagasin 11/11. Egentlig er mønstret til piger, men med lidt småjusteringer, så holder det også til en dreng - eller det gør det så ikke.....i hvert tilfælde ikke hvis man vælger at sy modellen op i stof med nul stretch til en karatedreng. På den anden side, så kan det måske fungere som et kommende scoretræk; 'Se hvad jeg kan.....rrrrrriiiiiitsssssccccchhh - I'm sexy and I know it'! Hvis skridtsømmen skal holde, så kræver et altså lidt stræk, skulle vi hilse og sige!!

'Moves Like Jagger'



'Min storebror er bare så stærk....og sej....og mega god til at danse....'



 Double Trouble

8 kommentarer:

  1. Du har de skønneste unger!!! Og super lækre bukser, trods alt!

    SvarSlet
  2. De var ju snygga! Och lillflickan är ju bara så söt i sin hjärteklänning!

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde, ungerne-Jeg viste dem til min største på 7, som også er kæmpe minecraft-fan, han blev helt dårlig, og nu er højeste ønske sådan et par bukser..

    SvarSlet
  4. Tusind tak, Katharina

    ...også et stort tak til dig Lilla Anka

    - og Vibstjert, så er det bare om at komme igang. Stoffet kan fåes i Stof & Stil :-)

    kh
    Trine

    SvarSlet
  5. UNDSKYLD det sene svar.
    Nej jeg er ikke interesseret i mønsteret alligevel. Håber du får det afsat til anden side...

    SvarSlet
  6. Fede bukser og en skøn kjole også:)
    Mette
    http://hvisvindenvender.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Hej tror ikke man kan få stoffet mere. Hvad hedder det?
    Hvor er hans t-hirt fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg skisme ikke huske - det har jo efterhånden et par år på bagen. Blusen er vist fundet på ebay :-)

      Slet