fredag den 21. januar 2011

Fløjl og stjerner....bukser (næsten) til salg

Et lille eksperiment med fløjl og stjerner i str. ca 2. Bukserne har elastik bag på i livet og er 'glatte' foran. Lidt smalle i modellen og egner sig derfor ikke til en purk med borgmester-mave. Nu fik de elastik i løbegangen forleden (det var min ældstedatter Luna, der fik trumfet det igennem), jeg var altså noget i tvivl, for de er saftsus'me også skønne uden elastik....og så er de lige pludselig nok mere en str. 3. Så, er du den heldige indehaver af en relativt smallivet 3-årig, så piller du bare elastikken ud forneden i buksebenet - det er sgu da lidt smart, hva' - næsten bedre end en kinder-überraschung...(måske ikke hvis du spørger barnet, men så en mutter-überraschung, da :-)

Bukserne er i første omgang reserveret til min søde venindes søn, Sigurd...men, hvis nu ikke de er Sigurd-egnede, så kan en anden mor og søn nyde denne überraschung.


14 kommentarer:

  1. These pants are fantastic, I love the green with the blue & white stars... Very cool.

    SvarSlet
  2. Så flott bukse!!

    Marit

    SvarSlet
  3. Yeeees, jeg er klar. Dvs., at Sigurd er helt klar på at prøve dem! Så sælg dem ikke til anden side endnu :-)

    SvarSlet
  4. Tak tøser....

    Lyder godt, fru Bladt - vi la'r 'Karsten' prøve dem snarest :-)

    kram

    SvarSlet
  5. ..altså - du har ikke overvejet at gøre det til din levevej - så lækre sager på bestilling ? Jeg skal med glæde være den første til at lægge et par bestillinger eller mange flere Ü
    De er überskønne Ü

    SvarSlet
  6. Mums! Er indehaver af smallivet treårig med mini-mås ( han er åbenbart sluppet for mine gener! ;-D) men hvis du bliver ved med at sy fede ting vi kan passe her i huset, så melder jeg mig fra din blog, før jeg ruinerer mig selv! LOL ;-)

    ....just kiddin'

    SvarSlet
  7. Ååå så fine de ble! Herlig retro og praktiske og behagelige!

    SvarSlet
  8. Nøj - de er fine. Er de mon solgt? KH stine

    SvarSlet