tirsdag den 21. september 2010

Den lille sorte....med et twist!

Decisions, decisions...

Jeg er sjældent vægelsindet når det kommer til mine kreationer, men denne her sag i sort og hvid twill krævede et par overvejelser. Egentlig var jeg ganske godt tilfreds, da den sorte kjole med rød tittekant var færdig - men den manglede lige det sidste je ne sais quoi....som så i dette tilælde endte med at være et par knapper og et træ!

Skøn med en pink (eller orange) tee. Det er en kort 60er model i str. ca. 4 - og så er den til salg :-) Kontakt mig, hvis du må eje den.

10 kommentarer:

  1. Jag gillar den! Jättemycket! Det blev ett mycket snyggt resultat!

    SvarSlet
  2. hvor er det bare ærgeligt at jeg ikke har bøn, den er da fantastisk sød :)

    SvarSlet
  3. Årh Trine, hvor er den flot!

    SvarSlet
  4. Ih, altså! Tiden går og tiden løber fra os. Hver gang jeg ser en fantastisk kjole, så er mit nu 5½ årige Dinabarn altid lige lidt for stor.
    Kender I det?

    SvarSlet
  5. Kanonfin. Jag har en liknande i mitt huvud men har inte ännu lyckats få ut något så fint som din.

    SvarSlet
  6. Hvor er den dog fin. Lækre detaljer!

    SvarSlet